ΔΡΑΣΗ 1:

«Φυσική και τέχνες Τakis  Ίδρυμα Νιάρχος»

(Νοέμβριος 21) Α Λυκείου

Ο καλλιτέχνης εφαρμόζει αρχές της φυσικής για να αναδείξει τα γλυπτά-κατασκευές του. Οι μαθητές βρίσκονται απέναντι σε καινοτόμες διδακτικές και αντιλαμβάνονται δομές των φυσικών επιστημών μέσα από την τέχνη. Κίνηση-ηλεκτρομαγνητισμός-ήπιες μορφές ενέργειας, αναδύονται μέσα από τις κατασκευές του δημιουργού.

 

ΔΡΑΣΗ 2:

«γκράφιτι στους τοίχους του σχολείου»

(Φεβρουάριος 22) Μαθητές από όλες τις τάξεις

Αισθητική παρέμβαση των μαθητών, αυτενεργώντας με καλλιτεχνικές απεικονίσεις επιστημόνων και ανθρώπων του πνεύματος. Οι μαθητές με αυτοοργάνωση επιλέγουν  και δημιουργούν. Επιλογή των μαθητών η φιγούρα του Αϊνστάιν, σε φόντο επηρεασμένο από την Ειδική θεωρία της Σχετικότητας.

 

ΔΡΑΣΗ 3:

«Master class εκλαϊκευμένη φυσική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο»

(Μάρτιος 22) Γ Λυκείου Θετική κατεύθυνση

Υπό την καθοδήγηση του καθηγητή του ΕΜΠ κ.Τράκα  οι μαθητές παρευρισκόμενοι στον ακαδημαϊκό χώρο του πολυτεχνείου προσεγγίζουν έννοιες της σύγχρονης φυσικής. Κατοπιν στην αίθουσα πληροφορικής των φυσικών επιστημών συνδέονται ψηφιακά με το Cern και επεξεργάζονται πραγματικά δεδομένα από τους ανιχνευτές αδρονίων, σε αντίστοιχο λογισμικό, ψάχνοντας το σωματίδιο Higgs

 

ΔΡΑΣΗ 4:

«Ινστιτούτο VIRGO»

(Μάρτιος 22) Γ Λυκείου Θετική κατεύθυνση

Διδακτικές προσεγγίσεις στη βραβευμένη πρόσφατα με Nobel ανακάλυψη των βαρυτικών κυμάτων  και διαδικτυακή σύνδεση με το ινστιτούτο VIRGO στην Ιταλία, όπου ερευνητές αναλύουν την λειτουργία του ερευνητικού κέντρου και αξιολογούν τις μετρήσεις παραμερίζοντας τον «θόρυβο» των σημάτων.

(Μάρτιος 22) Γ Λυκείου Θετική κατεύθυνση

Ενίσχυση της παραπάνω δράσης με δια ζώσης παρουσία του διδακτορικού στο VIRGO ερευνητή κ Χανιωτάκη και κατασκευή – λειτουργία πειραματικού συμβολόμετρου.

 

ΔΡΑΣΗ 5:

«Επιμόρφωση με θέμα διαχείριση κρίσεων στην σχολική κοινότητα»

(Φεβρουάριος 22) Μαθητές από όλες τις τάξεις

 Η ψυχολόγος του «χαμόγελου του παιδιού» Παπαδάκη Φ, ανέλυσε όλες τις επιπτώσεις της κρίσης του covit στην μαθητική κοινότητα.

 

ΔΡΑΣΗ 6:

«Μέτρηση της ακτίνας της Γης με το πείραμα του Ερατοσθένη»

(Μάρτιος 22) Μαθητές από όλες τις τάξεις

Στην ισημερία του Μαρτίου και το μεσημέρι με την μέτρηση της σκιάς από ράβδο και έχοντας υπόψη τα γεωγραφικά στοιχεία του σχολείου, οι μαθητές με βάση το πείραμα του Ερατοσθένη προσέγγισαν τιμή της ακτίνας της Γης.